The Impact Days

The Impact Days

Save the date: 15 tot en met 17 november The Impact Days.

Op 15, 16 en 17 november organiseren de gemeenten Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Den Haag gezamenlijk een bewustzijnscampagne om sociaal ondernemerschap en sociaal inkopen te stimuleren en op de kaart te zetten: The Impact Days. Doe ook mee!

Diverse activiteiten voor verschillende doelgroepen

Gedurende de campagne worden er in de vier steden allerlei activiteiten georganiseerd door sociaal ondernemers, organisaties en gemeenten.

Op 15 november richt de campagne zich in het bijzonder op mensen die zich beroepsmatig bezig houden met sociaal ondernemerschap: inkopers van bedrijven, financiers, beleidsmakers en maatschappelijke organisaties. Dan wordt onder andere een groot Buy Social evenement en Social Enterprise Day georganiseerd.

Op 17 november, Social Saturday, worden consumenten aangesproken om kennis te maken met ondernemingen die een maatschappelijk doel nastreven. En verleid om daar hun euro uit te geven. Want door bij te dragen aan een eerlijkere en duurzamere wereld krijgt iedereen meer waarde voor zijn geld.

De campagne wordt uitgevoerd door so/creatie, Lap. en Kyver in samenwerking met diverse campagnepartners.

Maak je onderneming zichtbaar

De campagnewebsite biedt de mogelijkheid om je activiteiten zichtbaar te maken die plaatsvinden op 15, 16 of 17 november. Denk aan een workshop, een open huis of een gezamenlijke activiteit met collega sociaal ondernemers.

Aandacht

Zowel lokaal als landelijk is er on- en offlline aandacht voor de campagne. Bij deelname ontvang een plek op de website, en een ‘toolkit’ met het campagnelogo en postermateriaal om zelf je activiteit(en) goed te kunnen promoten.

Wil je meedoen met jouw Haagse sociale onderneming?

Stuur je idee naar info@socialhubdenhaag.nl

Gepubliceerd op: 10 - 10, 2018

Laatst gewijzigd op: 17 - 10, 2018

comments powered by Disqus